2013. május 13., hétfő

Augusztus 31.,vasárnap
Ma eléggé izgatottan keltem,ugyanis ma azt mondhatom hogy holnap lesz az első napom a Ságvári Gimnáziumban. :) Ez részben pozitívum mert remélhetőleg új barátokra lelek,részben pedig negatívum mert eléggé szókimondó vagyok,és hogy ne is tagadjam neveztek már nem egyszer bunkónak...:/
A szüleim teljesen izgatottak voltak. Anyu már a reggelinél tervezgette hogy mikor fogjuk becsomagolni az új könyveimet. :)Végül abba maradtunk hogy ebéd után. Apu pedig a biztonságos közlekedésről tartott nekem felvilágosítást.
- Ha felszállsz a buszra ne vedd elő a telefonodat - szólt miközben én hevesen bólogattam.
- Apaaa! 14 éves vagyok,szerintem életem során ezt már vagy 100000-szer hallottam - mondtam felháborodva.
- Oké,oké. Mi csak neked akarunk jót.
A reggeli végeztével felmentem a szobámba és elkezdtem válogatni a füzeteim közt, hogy melyiket milyen tantárgya fogom használni. Mondhatom jól elvoltam,mert mikor bekapcsoltam a laptopom, enyhe döbbenettel láttam hogy másfél órája kezdtem bele a válogatásba.... Fél óra facebookozás után (mindenkinek az adatlapját alaposan lecsekkoltam :]) anyu szólt hogy mennyek ebédelni. A mai ebéd mexikói leves volt amit imádok! :) Ezután jött a könyvcsomagolás amivel nem több mint háromnegyed óra alatt végeztünk. A délután többi részét unalmamban a végig tévéztem. Bármennyire is gyerekesen hangzik én rajongok a Disney Channel-ért. :) Szóval azt néztem. Na de holnap iskola ezért egy gyors tusolás,és egy meleg szendvics elfogyasztása után mentem is volna az ágyba,de anyu utánam szólt.
- Jövök én is, hogy betakarjalak, és hogy adjak egy jóéjt puszit.
- Mivan?? - jött belőlem egy nem túl diszkrét hang.
Mikor beértünk a szobámba anyu nem hazudtolta meg magát, és szépen betakargatott,majd adott 2(!!) puszit. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése