2013. május 13., hétfő

Szeptember 01., hétfő
Első nap a gimiben. Mivel ma csak ismerkedtünk egymással, és a tanárokkal, a napom elég laza volt. Na de kezdjük az elején. Reggel ahogy felkeltem kiválasztottam a számomra menő,de iskolába való ruhát:
szűk farmer,egy háromnegyedes ujjú póló, és a türkizkék hosszú szárú converse cipő. :) Szőke hajamat ma viszont ma kiengedve hagytam. ahogy leértem anyut a konyhában találtam.
- Igazán csinos vagy ma - mondta miközben a kezembe nyomta a szendvicsem.
- Mivel van? - kérdeztem a szendvicsemre utalva.
- Sonka,sajt,tejföl,és paprika.
Mikor a kis párbeszédünk véget ért elindultam a garázshoz, mivel hétfőnként biciklivel megyek iskolába. Ahogy a sulihoz értem kezdtem izgatottá  válni. Szeretni fognak? Hogy viselkedjek? Legyek önmagam? A suliban a lépcsők végtelenek,ezért mikor az osztályterembe értem úgy lihegtem mint egy kutya. :) Az osztályteremben egyből a szemem elé akadt egy számomra szimpatikus lány,ezért oda is mentem hozzá.
- Szia! Sarah vagyok. Téged hogy hívnak?
- Szia! Én Eszti vagyok. - felelte ezek szerint Eszti
- Ide ülhetek melléd?
- Persze. :)
Csengetésig jól elvoltunk, és kiderült hogy eléggé hasonlít az ízlésünk. :} Pontban csengetéskor belépett egy fiú aki a reggeli edzéséről jött,és mivel az osztályfőnök késett kicsit elbeszélgettünk. Ő úszik,én teniszezek. Összeillünk csak ő még ezt nem tudja... <3 Szóval enyhén szólva belezúgtam. <3 Első osztályfőnöki után (ma 4 volt.) Eszti lement a büfébe,ezért én elővettem a telefonom, és elkezdtem zenét hallgatni. Kb 2 percig hallgattam zenét mert oda jött hozzám Dorka.
- Szia. Mit hallgatsz?
- Szia. Most épp Calvin Harris-tól az I need your love-ot - feleltem.
- Uuuu! Az jó! :]
Elkezdtünk beszélgetni,és mire Eszti felért a büféből mi egészen megismertük egymást. Mondjuk kiderült hogy a zenei ízlésünk is hasonló. A 2. osztályfőnöki után odajött hozzám Dani és Norbi (a két kocka..),és elkérték a telefonomat. Én "miért ne?" alapon odaadtam. Mikor végre eljött a 4 osztályfőnöki vége,és kicsöngettek, én,Eszti,és Dorka odamentünk a menőbb osztálytársainkhoz. (a "menő" osztálytársaim alatt Patrikot,Dominikot,Zolit és Zsoltit értem :}). Egész jót beszélgettünk,de nekem egy 10 perc után indulnom kellett haza.. :/ Viszont ami jó az az hogy Eszti hazakísért! Vii :) A házunkba lépve anyu szinte nekem esett hogy kóstoljam meg amit főzött. Ha eddig még nem említettem volna anyu egy igazi háziasszony. A ma megismert barátnőm nem maradt sokáig mert rohant külön tanárhoz, Tulajdonképpen nem tudom ilyenkor mit tanul de mind1. :) Miután megkóstoltam anyu "csoda fősztjét" felrohantam a szobámba,és beugrottam az ágyamba. Persze nem gondolkozni, hanem kivettem a zsebemből a telefont, és felmentem facebookra. (mivel okos telefonom van). Örömmel láttam hogy a 15 osztálytársamból már 14 bejelölt ami szuper! *-* Az egyetlen osztálytársam aki nem jelölt be, és nem is akart ma beszélni velem, az egy Anna nevezetű lány volt. Ma vacsorára amúgy tejfölös-sajtos tészta volt,amit imádok,és apuval 2szer is szedtünk. :) Elalvás előtt derült csak ki igazán,hogy teljesen beleszerettem abba a fiúba aki csengetés előtt pár perccel ért be,és úszik, ugyanis csak rá gondoltam :)  (L) <3 (később kiderült,Patrik a neve)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése