2013. május 14., kedd

Szeptember 02., kedd
Rémes éjszakám volt. Hajnali kettőkor ugyanis kiderült hogy a két kocka miért kérte el a telefonom tegnap. Én békésen aludtam,mire valami opera kezdett el max. hangerőn üvölteni a telefonomból. Szóval reggel a szemem karikás volt, (állatira) és akár állva is beszunyáltam volna. Anyu "Kivel beszéltél éjszaka?" nézéssel nézett.
- Nem beszéltem senkivel!! - feleltem mintha gondolatolvasó lennék.
Ő erre nem válaszolt semmit...de csak nem várja el, hogy elmondjam neki a teljes igazságot?
Ahogy kiléptem a házból Eszti várt a kapuban. (Sajnos Dorka más felé lakik...) Egy újabb meglepetés. Csak most jó.! :) Mikor a sulihoz értünk, úgy néztek rám,mintha nem láttak volna még fehér embert.
- Sarah, mi történt veled? Maratoni filmezést tartottál éjjel? - kérdezte először Patrik 
- Nem. Csak valakik (hangsúlyoztam,és közben Daniékra néztem) megbabrálták a telefonom, és így hajnali kettőkor elkezdett üvölteni valami opera a telómból. Onnantól pedig nem tudtam visszaaludni. Kerestelek titeket facebook-on de senki nem volt fent. - válaszoltam, mire hangos röhögésben törtek ki
- Bocs. Én PS-eztem. - mondta Zoli
- Én pedig sorozatokat néztem. - felelte Zsolti.
Hogy ők hogy néznek ki ilyen jól, mikor éjszaka nem alszanak?.... Aztán mikor a fiúk végre túlléptek a sztorimon, bementünk a termünkbe. Becsengetésig még volt 15 percünk,mikor odajött hozzám Anna,és elkezdett rikácsolni.
- Menőnek hiszed magad? Pedig csak egy szánalmas kis csicska vagy,és az is fogsz maradni!!
- Te meg nagynak képzeled magad? Vagy mi? Ennyire irigy csak nem lehetsz..
- Ki a franc lenne irigy a te szánalmas életedre??! 
- A te életed jobb? Csak mert te stréber vagy, és nyalsz a tanároknak? Nagy dolog! - válaszoltam ingerülten.
Ekkor Annánál eltört a mécses, és sértetten elment. Ahogy bejött az irodalomtanár (mivel ma irodalom volt az 1. óránk), levágta a naplót az asztalra, és belefogott a tanításba.
- Mi a franc? - csúszott ki a számon
Na ekkortól a tanár bármit is csináltam - ha csak lenéztem a cipőmre - rám szólt.
Mondhatom jól indul a kapcsoltunk.... A második és harmadik óránk (angol és töri) csak elteltek. Semmi sem történt. Viszont ahogy a tesi termekhez értem (ugyanis a negyedik óránk tesi) megállt a lélegzetem. Mivel a tesi tanáromnak aki férfi le volt gyantázva a lába. :O Mellesleg végig futottuk az órát, miközben ő a lábát nézegette hogy milyen csinos. :') Még volt egy dupla infónk, ahol a tanár a jófejsége miatt "szabad foglalkozás" volt, ami azt jelentette hogy őrjöngve kezdtük el megtárgyalni, hogy ki mit fog megnézni a neten ebben a két órában. Én az első órában facebookoztam, a másodikon pedig a We heartit-on nézegettem a képeket. Eszti és Dorka facebookoztak. Patrikék youtube-on néztek valami "állati vicces" videót. Anna polyvore-ozott. A két kocka, Dani és Norbi pedig ask.fm-en tettek fel egymásnak pl olyan értelmes kérdéseket hogy: hány lábujja van a zsiráfnak (??). Tehát elvoltunk. Otthon aztán megírtam a házimat és olvastam. Most épp a Segítség youtube sztár lettem-et olvasom. :) Igaz, még a hülye kötelezővel sem vagyok készen...Uppsz. Aztán letusoltam,vacsoráztam (tonhalas saláta.) és tv-ztem. Mikor már meguntam a tv-t és a műsorait elaludtam. 22:00kor hogy kipihenjem magam a mai nap után *_*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése