2013. május 26., vasárnap

Szeptember 03., szerda
Ma elég unalmas napom volt. Reggel mikor felkeltem egy kisebb hiszti rohamot vágtam le, mivel nem találtam a piros nadrágom, és ma feltétlenül abba akartam menni. Mikor végre meglett (kiderült hogy a szekrényemben volt) késve indultam el iskolába, és Esztinek is szóltam hogy ne várjon mert kicsit késni fogok. 5 percet késtem, de nem írták be mert ma még csak második nap volt a suliból, és a tanárok szerint a gyerekek ilyenkor még "kicsit szeleburdik". Hát oké.:) A mai nap legnagyobb örömére matekon a tanár Patrik mellé ültetett. <3 Matek pedig heti 4x van. *-* Mikor hál' istennek letelt a 6 órám Esztivel baktattunk haza, és olyan létfontosságú dolgokról beszéltünk, mint hogy: Patrik milyen helyes :) Otthon egyből neki estem a leckének és a tanulnivalónak, hogy aztán szabad legyek. 2 óra tanulás után bekapcsoltam a laptopom, és felmentem skypera, valamint facebookra. :) Bejelöltem minden osztálytársam skypeon is. Patrik kb. 2 perc elteltével vissza is jelölt, innen láttam hogy fent van. Szóval hívást indítottam, mire ő felvette. Másfél órát skypeoltunk, mert ő rohant edzésre. Utána egyből megírtam Esztinek és Dorkának a nagy eseményeket. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése