2013. június 21., péntek

Szeptember 04.,szerda
Reggel amikor felébredtem a telefonom kijelzőjét látva rögtön fölugrottam az ágyamból, mert 7:25 volt és félre ott kéne lenni.Ráadásul, ha elkészülök is 2 perc alatt, a suli 10 percre van tőlünk.Kivételesen most bicigliztem, nagy szerencsétlenségemre megint magyarral kezdtünk és Iván Éva épp az a tanár, aki szeret szemétkedni a diákokkal. Szünetben Anna nagy peckesen oda jött hozzánk és ezt mondta: 
-Nos,tudod ezzel a késéssel nem a menőség felé haladtál, hanem a lúzerség felé. Tudod, nagyon szánalmas vagy. - mondta,mintha, ő lenne a királynő az osztályunkban vagy valami ilyesmi.Majdnem visszaszóltam, de végül mégsem, mert rájöttem, hogy felakar idegesíteni és ezt nem hagyhatom.Ezután kettőnk között szinte izzott a levegő. Persze ebből ebből senki nem vett észre semmit.A napom ezután teljesen normálisan ment egészen biosz óráig. Biosz előtt a szünetbe már kezdett kibontakozni valami ugyan is Anna folyton rajtam lógott és furcsa módon kedves volt velem. Ennek okát meg is tudtam még az óra kezdetén.Ugyanis Anna egyszer csak elordította magát és közben ezt ordította:

-SARAH BELEESETT PATRIKBA!- mindenki ledöbbent, Patrik pedig látszólag sokkot kapott. Idegességem miatt az ösztöneimre hallgattam és nem a józan eszemre, emiatt nekiálltam Annát csípni, karmolni,rugdosni. De hirtelen megjelent a tanár az ajtóban, elképedve nézte a jelenetet, melyet követően mindkettőnket leküldött az igazgatóiba. Ott alapos fejmosást kaptunk, majd útunkat otthonunk felé irányítva elindultunk. Otthon aztán megkaptam a magamét, Anya is Apa is jól leszidott külön-külön. Sírásom közepette Anya elvette tőlem a telómat.Ezt követően pedig álomba sírtam magamat, ami őszintén szólva nem a világ legjobb elfoglaltsága.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése