2013. június 21., péntek

Szeptember 05.csütörtök
Reggel a telefonomra pillantva látom, hogy SMS-t kaptam,melyben Patrik ezt írta: HOZZ DOBÓKOCKÁT MATEKRA!Meglepődtem ezen az üzeneten, de azért raktam el dobókockát.Első óránk az uszodában volt,úszás volt tesi helyett.Az óra végén még egy kicsit fröcsköltünk egymásra a többiekkel.Ezután felfrissülve mentünk matek órára. Matekon párba kellett dolgozni és valóban szükség volt dobókockára a feladatokhoz. Pár munka közben váratlan kérdés csúszott ki Patrik szájából:
-Sarah, tényleg tetszem neked?- szólt suttogva, hogy más ne hallhassa
-Igen, tényleg tetszel nekem.- azt hiszem meglepődött, hogy őszintén válaszoltam. Válaszra nyitotta a száját, de végül mégse szólalt meg. Most ilyenkor most akkor mi van? Szünetben még próbáltam vele beszélni, de nem akart.Suli után az ajtónál vártam, hátha hajlandó beszélni velem. Szerencsém volt ráadásul még el is hívott moziba szombatra. Nyilván akkor az érzéseim nem viszonzatlanok. A házunkig elkísért pedig vagy háromutcányira lakik tőlem. Útközben rengeteget beszélgettünk filmekről, könyvekről. Miután elváltunk hátranéztem és ő visszanézett rám, ez a jelenet olyan romantikus volt. Aztán bementem a házba, ahol kedvemre ujjongtam.Úgy egy fél óra múlva, mivel Eszti fönt volt átbeszéltük a mai nap fontos eseményeit. Aztán már Anya szólt,hogy feküdjek le, mert különben nem tudom ki aludni magamat.Persze nem bírtam elaludni, hanem még legalább egy órán keresztül mosolyogtam magamban és csak azután tudtam elszundítani.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése