2013. július 1., hétfő

Szeptember 17., szerda
Reggel rossz hangulatom volt és ehhez még hozzá jött, hogy elkezdett esni az eső. Anyáék ma nem tudtak elvinni, a biciklim pedig szerelőnél volt, így aztán el kellett sétálnom a suliig. Az órák nagyon unalmasak voltak. Az egyiken majdnem elaludtam, pedig a kedvenc tantárgyamról volt szó. A töriről. Peti bácsi különben nagyon jól tanítja a történelmet, de ezen a napon gyakorlatilag semmihez sem volt kedvem. Kivéve talán ahhoz, hogy otthon az ágyamban aludhassak, illetve lustulhassak. A baj még nagyobb lett attól, hogy az egész osztály olyan volt ma, mint én. A nap végén várt ránk a felüdülés, mert az eső még mindig nem akart elállni és sajnos nagyon sok esett, aminek következtében beázott a sulink egy része. Ezért a hétvégével együtt 5 napos szünet. Viii (: Az ötödik óra után haza engedtek minket. Anya otthon megkérdezte, hogy hogy már ilyen hamar itthon vagyok. Boldogan feleltem rá: " Mert hazaengedtek hamarabb. :D" A nap többi részében virultam, mint a sárga rózsa. Kora este felé Patrikkal elmentünk sétálni, csakúgy spontán. (L) Beszélgettünk erről - arról, meg elcsattant pár csók is. :)IMÁDOM ŐT! Szóval teljesen szerelmesen, még is happy-n aludtam el, mert itt van nekem Patrik, meg 5 napig nincs suliii! :p 
A holnapi programom szerintem Patrikkal és Esztiékkel kapcsolatos lesz....(L)

2 megjegyzés: