2013. július 20., szombat

Szeptember 22., hétfő
Igen hamar eltelt ez az 5 nap.... Reggel úgy ébredtem,hogy ááá megint itt a suli, találkozok Annával meg a magyar tanárral, szóval Jajj. Gyorsan felöltöztem (farmer, színes csíkos poló, és az air max nike cipőm.) majd mivel okos telóm van, csekkoltam a facebookom, majd az ask.fm-emet. (: Ez a telózás 5 percnél sem tartott tovább mert anyu kiabált:
- Gyere már, és hagyd azt a telefont.! Kész a kaja!
- Oké - mondtam kedvtelenül, és útközben kikapcsoltam a telefonomon a wifi-t.
Na igen. Szerencsémre nem estem el a lépcsőn. Ja, még is. Szóval épp kapcsoltam ki a wifim, mikor a lépcsőn, a saját lábamban akkorát estem, hogy azt sem tudtam hirtelen, hol vagyok. De eldobtam a telefonom, és megtámasztottam magam. Ez volt a szerencsém. Jól indul a nap. Törött teló, és zúzódások, ami miatt nem tesizhetek, de edzésre sem mehetek :( Pedig szombaton verseny lett volna...:(

Ahogy elfogyasztottam a reggelim, (rántotta), elindultam a suli fele. Egyből kiszúrtam Patrikot, akivel az 5 napos szünetem nagy részét is töltöttem. Egy gyors, még is hosszas csókkal köszöntött, amit viszonoztam. (L) ♥♥ Nagyon szenvedélyes csók volt, amit élveztem. Egyszer csak egy éles hangra feleszméltem a csókólózásból.
-Sarah. nem csak neked van barátod! Nem kell mindenki előtt nyalnotok-falnotok egymást! Tudjuk. hogy együtt vagytok. Pff. Szánalmasak. - próbált leoltani Anna (ki más)
Reagálni sem tudtam, mivel egyből beviharzott a suli épületébe. Erről ennyit. Még becsöngetés előtt megbeszéltük a "normális emberekkel" (mindenki kivéve Anna) ,hogy kinek hogy telt a szünet. Én is elmeséltem, hogy voltunk Esztivel, és Dorkával a plázában, (gazdagabb lettem 8 pólóval), meg hogy mennyit edzettem a kockahasam megtartásának érdekében, na meg elmeséltem mit csináltunk Patrikkal. (mini golf, mozi, tenisz, teke, és még sok minden más). ♥♥ Első óra (magyar), szarul is kezdődött és szarul is végződött. Bahh. Szóval elugrottam 8 óra előtt 5 perccel a büfébe, mert azt hitem lesz időm időben vissza érni. Na persze, hinni a templomban kell. (xd).

Szóval 3 (!!) perces késéssel, de megérkeztem. Ezért persze (kétlem hogy csak ezért, mert pont az a tanár csinálja ezt aki utál. Micsoda véletlen) dolgozatot kellett írnom. Szerencsémre az oszi társaim segítettek szóval bízom abban, hogy jót néztek ki a tankönyvből. Oké. Egyből ki is javította. Mikor megszületett a végeredmény, gúnyos megjegyzést tett:
- Na Sarah ötös. Azt hittem soha nem érem meg ezt. Gondoltam, ez már meghaladja a te szintedet. De nem. Csoda. Viszont garantálom, amit most fogunk venni, neked már sok lesz. 
- Csak, hogy tudja nekem semmi sem haladja meg a tudásomat, és voltak már 5-öseim magyarból. Ennyi. És garantálom,magyarból ÉN 5-ös leszek. - feleltem kiállva magamért
Szünetben tök sok osztály társam adott nekem igazat, kivéve Anna, aki hidegen közölte, hogy: "sikerült még egy tanár haragját magamra vonnom". Mi az hogy még egy? Csak ez a kis nyomorék utál. A nap további része eltelt (csak úgy), bár tesin eléggé szar volt, hogy a többiek futhattak én pedig nem :( igen, fura vagyok. (: Hazafele ma csak Patrik kísért, mert Dorkának mennie kellet az anyukája munkahelyére, Esztinek pedig régi osztálytársakkal volt programja. Félreértés ne essék, mi még mindig LB-k vagyunk, csak ma nem együtt sétáltunk. Szóval nem hanyagolom őket! A ház előtt Patrik megölelt, én pedig a vállára hajtottam a fejem, és mélyen beszívtam az illatát. Így álltunk kb 2 percig, majd egy újabb hosszas csók után elbúcsúztunk, mert ma már nem találkozunk...:( Aztán otthon tanultam meg vacsiztam, majd az ágyban még kicsit SMS-eztem VELE, és úgy aludtam el, hogy végig az volt a fejemben, milyen jó ha az embernek barátja van,és egy ilyen embert mondhat maga mellett mint Patrik. ♥♥♥




4 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó a blogod!! Csak így tovább!! :) ♥

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. holnap hozom :) ♥ ♥ legkésőbb kedden :)
      ma a héten minden nap megpróbálok új részt hozni...

      Törlés