2013. július 21., vasárnap

Szeptember 23., kedd
Ma meg sem tudtam várni az ébresztőm, és csak úgy 5:50-kor felkeltem. Nem bírtam tovább aludni. Inkább telefonoztam. Gyorsan felöltöztem, (szürke csőnadrág, fehér póló, piros magas szárú cipő) majd lementem reggelizni. Ráadásul nem estem el!!! :) A kapunk előtt Patrikot láttam meg.
- Szia! Te mit keresel itt? - mentem oda hozzá, és egy gyors puszit adtam a szájára. <3
- Gondoltam, mehetnénk ma együtt a suliba. - mondta
- Okéé.
A suli fele sétálva, egymás kezét fogva beszélgettünk általában mindenről. Szóba jött még az is, hogy ki mit álmodott... Sajnos én épp ma nem álmodtam semmit. :( Ő se. xd Ezt megbeszéltük. :p Ja, és hogy miért nem volt se ma, sem pedig tegnap reggel edzése Patriknak? Az edzője sajnos egész héten reggelenként nem ér rá. Első óránk Peti bácsival volt, (töri) és bejelentette, hogy csütörtökön brutál nagy TZ-t írunk. Éljen! 
- Ti mikor fogtok tanulni? - kérdeztem Esztitől, és Dorkától
- Én ma. Gyorsan túl szeretnék esni rajta :) - felelte Eszti
- Hát, én ma egy kicsit, meg holnap is egy kicsit... :) - mondta Dorka
Dumcsiztunk még erről arról, és megbeszéltük, hogy jövőhét hétfőn eljönnek hozzám. Ha csak nem ígérnek be egy nagy dolgozatot, amire rengeteget kell magolni. 
Aztán angol órán szódolgozatot is írtunk, de mivel a angol megy, jól sikerült. Szerencsénkre nekem, Esztinek,Dorkának,Patriknak, Zolinak, és Dominiknak 5-ős lett. A többieknek meg 3-as, 4-es. Annna teljesen begőzölt, mert ponthatáron volt, és a rosszabb jegyet adták neki, ami a 4-es. Pech.  Később már csak olyan óráink voltak, amiken semmi izgi nem történt. Legalább lazítottunk. Infón valamit csinálni kellett, de én zenét hallgattam, ezért nem hallottam a tanárt :). Mind egy nem kaptam semmit. xd Suliból, nem sétáltam senkivel hazafele, ugyanis anyu bejött a Ságvári elé, hogy elmenjünk új telót venni, a tegnapi balesetem miatt. Én már elhatároztam, hogy S3 minit kérek, mert ilyenem is volt, és nekem az a telefon nagyon tetszik. Miért nem sima S3-at kérek? Mert az én kezemben az túl nagy, nem áll sehogy, ráadásul, hogyha az egyik kezemben van a készülék, és a hüvelyk ujjammal szeretném kezelni, át sem érem az egész képernyőt az ujjammal. :( Tehát egy S3 minivel (fehér) értünk haza. Otthon elővettem a tancuccaimat, megírtam a házi feladatokat, meg belenéztem a töribe. 2-3 órát molyoltam ezzel, és eltettem. A többit holnapra szántam. Megvoltam a felével. Letöltöttem pár játékot a telómra, és benyomtam a laptopom. :) Fél óráig gépeztem, azután lementem vacsizni. 
-Szia kislányom, milyen volt a suliban? - érdeklődött apa.
- Bejelentettek csütörtökre egy brutálnagy dolgozatot töriből, szódolgozatot írtunk angolból, 5 ös lett. - ecseteltem a napom kis részét.
- És, megvagytok VELE? - kérdezte, de ezt már anyu.
- Persze. <3 És jut eszembe, hétfőn átjöhet Eszti meg Dorka?
- A kis barátnőid? Hogyne, ha csak nem lesz valami, amire sokat kell tanulnotok.
- Köszönööm!  (:
Mihelyt megettük a vacsit (csirkemell krumplipürével.), apuval elfogyasztottunk egy tábla Milka csokit. Nagy mogyorós volt. Nayamiiii! :) :p Ezután lezuhanyoztam, küldtem egy "Jó éjt, Szeretlek <3" üzenetet Patriknak, (azonnal válaszolt is rá) , és ahogy bebújtam az ágyikómba, el is szundítottam. 


1 megjegyzés: