2013. július 22., hétfő

Szeptember 24., szerda
Egy bonyolult nap. Reggel még minden normálisan történt. Suliba ma Patrikkal, és a barátnőimmel mentem.
-Hello! Na hogy ment a tanulás? - kérdeztem összességben mindannyiuktól. Utána gyors öleléssel, és csókkal köszöntöttem Patrikot. 
- Én inkább videó játékoztam. -mondta álmosan a szerelmem . ♥♥
- Nekem jól, minden sikerült át vennem :) - felelte büszkén Eszter.
- Én csak a felével vagyok meg...- közölte velünk Dorka -Na és neked?
- Én is csak a felével végeztem - adtam választ a kérdésre.
Felfele rengeteget dumcsiztunk a lányokkal.Ebből a beszélgetésből Patrik kimaradt, hisz például az "alhasi görcsök" témához nem tudott mit hozzáfűzni. 
A suliban felsétáltunk a lépcsőn. Ők hárman mentek tovább az oszi termünk felé, én viszont elugrottam a szekrényemhez. :) Úgy terveztem, hogy csak kinyitom a szekrényt, kiveszem a füzetem,és menyek tovább. De nem így történt. Mikor azonban kitártam a suliboxom, kiesett belőle egy levél. Természetesen kinyitottam. Ez állt benne:

Szia Sarah! Nem értem miért vagy Patrikkal? Ő csak kihasznál. Hidd el, ő minden 2. csajt felszed. Téged nem is érdemel meg. Remélem lassan észreveszed, hogy csak játszik veled. Nevem nem merem felvállalni, mert Patriktól megkapnám a magamét. Szia! :S

Teljesen sokkolva mentem vissza a termünkbe, és azon agyaltam mikor mondjam el NEKI, hogy mi történt... Az órák, és a szünetek csak úgy teltek, én pedig ültem a székemen, és fizikailag voltam csupán ott. Nem pedig folyamatosan azon a levélen kattogott az agyam. Vajon van benne igazság? Utolsó óra előtti szünetben, muszáj volt beszélnem valakivel, így kihívtam Esztiéket.
- Figyeljetek. Mondanom kell valamit. Ma amikor kinyitottam a szekrényem, egy furcsa üzenet pottyant ki belőle. Az állt benne,hogy Patrik csak játszik velem,meg ilyenek...
-Ne higgy a levélnek!! - mondta Eszti
-Szerintem se, inkább kérdezz rá - válaszolta Dorka
-Igen. Feltétlenül rá fogok. Köszönöm nektek!
Azután még gyors megöleltem őket, ezt követően a terembe mentünk. Órák után elindultunk haza. Csak MI ketten.
- Patrik, figyelj. Beszélnünk kell.
- Mondd édes ♥♥
- Az van, hogy ma kaptam egy levelet. Itt van. - mondtam, és átadtam neki a papírt.
- Ez egy NAGY KALAP SZAR! Egy pillanatra el is hitted, mi??
- Igen...- feleltem félve
- Menny te is a francba! Miért vagy a barátnőm, hogyha nem is bízol bennem?? - ordította ingerülten.
És otthagyott. Egyedül sétáltam tovább, otthon töriztem, habár nem nagyon tudtam koncentrálni. Ilyen helyzetbe ki tud? 3 óra kőkemény magolás után felmentem skypera. Írtam üzit telefonon Esztinek, és Dorkának, hogy S.O.S. jöjjenek fel. 
Fent is voltak. Vidi hívásban elmondtam nekik, mi volt miután elváltak útjaink. 
Tehát, hogy lehet elvesztettem az egyik legfontosabb embert számomra, az a hülye levél miatt. Hajj. :'( 20 percet beszéltünk, mert lekellet mennem vacsizni. Sikerült mosolyt csalnom az arcomra, így anyuék nem látták, mennyire össze vagyok törve. Mikor letusoltam, nagyon nem tudtam elaludni. Pedig már 22:30 körül volt. SMS-t sem küldtem Patriknak, mert úgy éreztem, én semmi rosszat nem tettem, vagy mondtam. Szerintem igazam is van... De azért még is szomorú vagyok. NAGYON! Remélem a napokban kibékülünk. :(

2 megjegyzés: