2013. július 23., kedd

BLOGVERSENY! :D

Sziasztok! :) Most nem egy új részt hoztam, hanem a BLOGVERSENY eredményeit.! :)

Az 1. kategória, azaz a legjobb történet győztese: miriam vozáry! ;) Gratulálok!

A 2. kategória, azaz akik nem egy történetet írnak, hanem valakikről győztese: Timea Pohli! (az 1. blogjával) :D Gratulálok!

Majd legvégül a 3. kategória győztese, azaz a legszebb blog: Natalie Moonlight! :p Gratulálok!


A többieknek KÖSZÖNÖM, hogy indultak! :) Mindenki folytassa a blogolást, mert mindenki blogja elképesztően jó! :)




4 megjegyzés:

  1. Kedves Egy lány!
    Nagyon megleptél ezzel az eredménnyel, egyrészt, mert nem számítottam helyezésre, másrészt, mert pont most láttam, hogy egy másik blogversenyen is győztem! Nagyon örülök, sikerült feldobnotok a napomat!
    Az oklevelet természetesen már rakom is a blogomra; gyönyörű lett!
    Köszönöm, hogy részt vehettem a versenyeden.
    A többieknek pedig gratulálok!
    Ölel, Natalie Moonlight

    VálaszTörlés
  2. Szia! :D
    Huha. Hát erre nem számítottam. Nagyon örülök neki és köszönöm! :)
    Az oklevelet ki fogom majd tenni mindenképpen.
    Gratulálok a többieknek!

    VálaszTörlés
  3. Szia!:)))
    Nagyon-nagyon köszönöm a díjat, nem számítottam rá, tényleg... :D
    Gratulálok minden győztesnek!<3

    VálaszTörlés