2013. július 30., kedd

Szeptember 25., csütörtök
Tegnap ahogy lehunytam a szemem, eszembe jutott az, hogy miért reagált ilyen hevesen?Lehet, hogy van valamilyen valóságalapja? Ezen gondolkoztam, míg el nem aludtam.Reggel ébresztés előtt fél órával kipattant a szemem...Még egyszer átgondoltam ezt az egészet.Nem, ez nem lehet ezt a gondolatot elteszem jó mélyre, és többet nem is fogok rá emlékezni.Miután az órám ébresztett, felkeltem és megcsináltam a szokásos reggeli folyamatot.Aztán mikor kiléptem a kapun nagyon meglepődtem! Ott állt Patrik. Nem gondoltam volna, hogy itt találom. Elő jött az a gondolat, hogy lehet lehet csak álmodom, de nem. Tényleg személyesen a házunk előtt várt. Eléggé meglepődtem... Patrik felhúzta a szemöldökét. Persze, volt rá ok. Kb 5 percig őt néztem, teljesen lefagyva. Majd elmosolyodott, és odalépett hozzám. Megfogta a kezem, magához húzott és a fülembe súgta:
-Nagyon sajnálom. 
-Miért reagáltál tegnap olyan hevesen?
-Mert nem szeretem, hogyha a barátnőm nem bízik bennem.
- Bocsáss meg nekem! Csak nem tudtam mit tegyek.... Nem akartam, hogy emiatt legyünk haragban....
Igen, Patrik bocsánatot kért tőlem a tegnapi levél miatt. Aztán kicsit eltolt magától és mélyen a szemembe nézett. Nem szólaltam meg, nem tudtam mit mondjak. Ezután elmosolyodott és megcsókolt. Megfogta a kezem és indultunk a sulihoz. Az osztályteremben a többiek, mit sem sejtve poénkodtak. 
-Hé, Sarah! - üvöltött rám Dominik. - Eljössz velünk moziba vasárnap? Patrik is jön.
- Én lennék az egyedüli lány? - kérdeztem inkább a fiúktól, mint Dominiktől.
- Ja. De ott lesz a pasid. - mondta Zoli
- Ige, de Dorkáék miért nem jöhetnek? - társalogtam tovább a fiúkkal.
- Jé, ők eszünkbe sem jutottak.
Végül kiderült, hogy csak Eszti ér rá, mert Dorka családi ebéd miatt nem tud eljönni. :/
Az első órán senki nem tudott a tanárra koncentrálni, mert a rákövetkező órában töri TZ. ááá.
És elkezdődött a történelem. Mindenki görcsösen, írt, és írt.
Egyszer csak, a mögöttem ülő Norbi rúgta meg a székem.
-Mivan? - suttogtam az osztálytársamnak, miközben hátrább toltam a székem, de nem fordultam meg.
-Mi az 1. oldalon, a 2. feladat megoldása?
-Köszönööm! - nyávogta Norbi.
Nem is említettem, hogy nálunk 2-es padok vannak, szóval mindeninek van egy padtársa. Nekem törin Zoli. :)) Neki is segítenem kellett, de szívesen teszem, addig amíg le nem bukunk. 
Épp az utolsó feladatot írtam, és még volt 15 percünk, mikor megdobott valaki egy papírgombóccal. Szerencsére az ölemben landolt, és én kinyitottam. Ez állt benne:

Saraah!Mi az utcsó, és az első feladatra a válasz??? Gyors írd le, légyszíves!! <3                 
                             Patrik.

Kitéptem gyors egy papírdarabot a füzetemből, és sebesen elkezdtem leírni rá a válaszokat. Kicsöngetés előtt 6 perccel már Patriknál volt a lapocska. Csak nehogy észrevegye a tanár... De nem vette!! :) :) Aztán a szünetben mindenki elmondta,hogy milyen lett neki. Összességében egész sok ember számít 5-ösre.! Köztük én is. A többi óra már senkit sem érdekelt, pedig volt még 4 óránk, de hát túl vagyunk a brutál nagy dolgozaton, és nekünk ma ez volt a lényeg. Hazafele ma elkísért, Eszti, Dorka, meg Patrik. Viszont ma Patrikot elkísérte, Zsolti, mivel mennek videó játékozni. A házunk előtt, nyomott a barátom egy puszit a homlokomra, mire én értetlenül ránéztem. Egyből vette a célzást, és megcsókolt. Persze, hogy viszonoztam. <33 Otthon megírtam a lecókat, meg tanultam. Ahogy végeztem, megcsörrentettem ŐT. 
-Szia! Ott van még Zsolti? - kérdeztem
-Hello, és igen itt van. De nem sokára megy, mert levertem FIFÁBA.
-Oki, akkor viszont nem akarlak zavarni, további jó szórakozást! Puszii! 
-Köszi Baby! :) Holnap reggel találkozunk! Jó éjt, és jó legyél!
Majd letettük a telefont. Nekem semmi kedvem sem volt netezni, inkább lementem, és beszéltem a szüleimmel. Vacsi előtt dumcsiztunk 1 órát, majd vacsora után egyből felrohantam a szobámba. Gyorsan lezuhanyoztam, majd benyomtam a szobámban lévő, 3D-s tévét. :) Jól eltévézgettem, ugyanis este 12-kor kapcsoltam ki... Huhh!
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése