2013. augusztus 1., csütörtök

Szeptember 26., péntek
UUU tök jól aludtam, mivel már nem kellett görcsölnöm a történelem nagydolgozat miatt. Reggel elintéztem mindent (reggeli,fogmosás,felöltözés,stb.) , és elindultam a suli fele. Utolsó nap, hogy Patrik is ráér reggelente. Szóval vele, meg a barátnőimmel mentünk. Én teljesen be voltam zsongva, hogy kikapjuk-e a Tz-ket. Mert ma lesz történelem óránk. A suliban, Eszti és Dodó (Dorka) elugrottak a szekrényeikhez. Én nem mentem, mivel nekem semmi nem kellett a suliboxomból. Inkább Patrikkal maradtam.
- Hé Sarah! - szólított meg. - Támadt egy ötletem. Nálam aludhatnál holnap. Na mit szólsz?
- Vagy aludhatnál te is nálam. - közöltem.
- Nekem édes mindegy. :) A szüleid megengedik?
- Hát ha ötös lesz a törim, akkor egészen biztos. - mondtam. - Valamit valamiért.
- De akkor majd hívd fel őket, és megbeszéljük, hogy melyikőnknél, meg hogy hánykor jössz/megyek.
Az osztályteremben egyből Eszterékhez ugrottam.
- Jujj csajok! - üvöltöttem boldogan. - Van egy tökre jó híreem.
- Na mi az? - kérdezte Dorka
- Holnap Patriknál alszok, vagy ő nálunk. - lelkesedtem
- Ez de buli! - lelkendezett velem Dorka.
- Eszti te mit szólsz? - fordultam Esztihez, aki furcsán csöndben volt.
- Ez tényleg nagyszerű hír. - felelte cinikusan. - Csak abból van elegem, hogy mindig Patrik a téma.
- Bocsi! Igazad van. - szóltam. - Ti szeretnétek,hogy kiosszák a dogáinkat?
- Igen! - közölte Eszter.
- Figyeljetek, akkor ugye áll a hétfő?
- Persze! - mondta Dorka, mire Eszter egyetértően bólogatott.
- Akkor oké. Már úgy várom. :D
Becsöngetéskor gyors leültem a helyemre, mivel magyarral kezdtünk.
- Akkor Kovács Sarah kijön felelni, a többiek pedig olvassák a szöveggyűjteményük 10. oldalát. - mondta szigorúan a magyar tanár úr.
Egy szempillantás alatt kint is voltam, és nem féltem,ugyanis készültem.
- Akkor elemezd a Toldit, amire ha jól tudom, a felvételin is szükséged volt. - jelentette ki, mire én ledermedtem.
- Rendben. Akkor Arany János, Toldi. A műfaja elbeszélő költemény. Az író, 1846-ban, a Kisfaludy Társaság pályázatára írta.Arany János először szülőfalujában hallott legendákat a híres Toldi Miklósról.  Később elolvasta Ilosvai Selymes Péter  változatát, változatát, ebből kapott ihletet. A Toldi már egyöntetű győzelmet aratott, és nem csak a pályadíjat nyerte meg (1847 február 6.-án, amikor a társaság a kitűzött tizenöt aranyat kivételesen húszra emelte), hanem bírálói ámulatát is. Arany egyszerre ünnepelt költő lett, jeles írók figyelme fordult felé, és Petőfi volt az első, aki köszöntésére sietett. Egy évvel később Arany Jánost a Kisfaludy Társaság tagjai közé választotta. A mű 12 énekből áll. - elemeztem.
- Ez majdnem hibátlan. 5-ös, és menny a helyedre.
- Elnézést, de megkérdezhetem, hogy miért majdnem hibátlan, és miért nem hibátlan?
- Már hiányoztak a visszapofázásaid. Már az ötös sem jó?
- Nem szeretnék vitatkozni, csak megkérdeztem, mit hibáztam. 
- SEMMIT sem hibáztál! Ezt akartad hallani? Ezt? Hát tessék. kimondtam. - ordított le a magyartanár. 
Nem fejeztük be a nézet eltérésünket, ugyanis ránk csengettek. Következő óra történelem volt, amin kiosztották a dolgozatainkat. 4 ötös lett (enyém, Patriké, Norbié, és Eszié). 4 négyes (Danié, Zolié, Dorkáé, és Annáé). Legvégül lett 2 hármas, Dominiké, és Zsoltié. :( 
Viszont én örültem :). A többi tanóra pedig hamar eltelt. Otthon egyből anyuhoz mentem.
- Szia. Mi volt a suliban?  köszönt rám anyu.
- Hát ötös lett a TZ-m, és kérdeznem kell valamit...
- Ez nagyon jó hír! Kérdezz. - válaszolta
- Az van, hogy....hát... holnap nálunk aludhat Patrik?
- Igen. De egy feltétellel. Csak Patrik jön, és nem csaptok bulit. 
- Esküszöm! - mondtam nagyon, de nagyon boldogan :)
Egyből felrohantam a szobámba, majd felhívtam ŐT, és elújságoltam neki, hogy mi a szitu. Vele úgy beszéltük meg, hogy 14 körül jön, és akkor kitalálunk valami, meg itt alszik. Áááá már úgy várom <3 Ahogy letettük a telefont (45 percet beszéltünk), elkezdtem punnyadni Lehet, még nem említettem, de nálunk pénteken nincs tanulás. De végül csak megírtam a leckétt, mert holnap nem nagyon lesz időm. A szóbeli pedig marad vasárnapra. Bahh. 

1 megjegyzés:

  1. naagyon jó hamar kövit! <3
    lécci nézzétek meg a blogom :)
    http://nem-mindennapi-lany.blogspot.hu/

    VálaszTörlés