2013. augusztus 21., szerda

Sziasztok Kedves Olvasóim!! :) Nagyon de nagyon régen írtam, és most sem fogok tudni... Nincs időm sajnos. :( Ezt a bejegyzést azért írom, mert szeretném, hogy tudjátok, NEM fejezem be a blogot! Ötletem is van, de időm nincs...:| Lenne valaki aki esetleg tudna nekem segíteni részek írásában?... Aki esetleg igen, az légszi írjon KOMIT. :D Ha nem, az sem baj, majd folytatom így, viszont suliig tuti, hogy megírom azt a bizonyos szombatot. ;) Köszönöm a megértéseteket!

11 megjegyzés:

  1. én segítek szívesen ha gondolod ;) van blogom szóval tudom használni:)

    VálaszTörlés
  2. figyelj van esetleg facebookod vagy skypeod? :D am a blogger fiókodba... rámentem a nevedre, és ott írtam neked üzit... :) akkor hol tudjuk ezt megbeszélni? Facebook? Skype? Szjger?

    VálaszTörlés
  3. Én is...irtam....neked....skype-on..... :((((((

    Még tegnap......... :((((

    VálaszTörlés
  4. van facebook-om persze!:D a nevem az amit látsz itt is hogy Zita Marosvölgyi, jelölj be. De előtte írd már le lécci a neved hogy tudjam ki vagy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi a p.képed? a borítón is te vagy?... Sok van belőled...

      Törlés
    2. Jót jelöltèl be, mind2 kèpen vagyok.. majd irj ràm

      Törlés