2013. augusztus 27., kedd

Itt az új rész :D Remélem tetszik... Itt megírom, hogy lesz egy segítőm, aki néha besegít, mivel nekem nincs sok időm...Neve: Zita. És azt is megírom, hogy van még egy lány aki néha néha ír ötleteket... De ez az én blogom marad! :D
Szeptember 27. szombat.
Reggel már nagyon izgatottan keltem fel. Nagyon örültem annak, hogy anya megengedte hogy Patrik itt aludjon. Egyenlőre csak annyi a tervem, hogy filmet nézünk meg beszélgetünk. Hátha majd neki is lesz ötlete meg majd minden alakul valahogy. Felöltöztem majd mentem a konyhába reggelizni.
-De jó kedve van valakinek -mosolygott Anya.
-Hát igen, örülök hogy jön Patrik.
-Én is örülök ha te is boldog vagy kis lányom. Ki mennél légyszíves Apádnak segíteni valamit a kertbe? -kérdezte.
-Persze megyek mindjárt csak megeszem a szendvicsem. 
Elfogyasztottam a sonkás sajtos szendóm majd ahogy mondtam kimentem apához a kertbe.
-Szia Apa. Mit csinálsz? -kérdeztem.
-Hát most füvet fogok nyírni. -válaszolt kedvesen.
-Kell valamit segíteni? Pl. virágot locsolni? 
-Na ez egy jó ötlet. Ide hozom a slagot és akkor locsolhatsz is! -mondta boldogan, mert mindig örül ha segítek.

Meglocsoltam a virágokat majd össze szedtem egy kupacba a lenyírt füvet. Mikor befejeztem felmentem a szobámba, kapcsoltam zenét és úgy gondoltam hogy rendet rakok mert szét voltak dobálva a cuccaim. Ez egy kicsit elhízódott és 45 percig ezt csináltam. Délután 3-4 óra körül megérkezett Patrik.
-Szia Patrik. -ugrottam szinte a nyakába az örömtől.
-Szia Sarah. -köszöntött egy hosszú csókkal. 
-Jó napot! -köszönt a szüleimnek is.
-Szervusz Patrik. Menjetek pakoljatok le Sarah szobájába. -mondta anya.
Felmentünk, zenét kapcsoltunk a telómról és beszélgettünk egy kicsit.
-Nem nézünk meg egy filmet? -kérdeztem.
-De nézzünk, de mit? -kérdezte.
-Menjünk fel netre és nézzük meg.
Felmentünk a cinema city oldalára és a szerelem, örökség, portugál című fimet jónak találtuk. 
A laptopomról át kötöttük a filmet a tv-mre és így nagyobban láttuk ugye:D A film tulajdonképpen tök jó volt. Hoztam fel gumicukrot és chips-et hogy együnk is valamit közben. Mára még ki kellett valamit találni hogy mit csináljunk még. Mikor ezen gondolkodtam megszólalt Patrik.

-Ma még mit fogunk csinálni? 
-Én is ezen gondolkodtam, de nem jut eszembe semmi. 
-Mondjuk elmehetnénk a városba nézelődni. -ez tök jó ötlet.
-Ez tök jó. Akkor átveszem a ruhám és mehetünk is. -igazából még nem tudom mit fogunk csinálni, de az időt biztos eltudjuk tölteni valahogy és legalább együtt is vagyunk.
Egy 3 perc múlva már a nappaliban is voltam és indulhattunk is. Anya elvitt minket a plázához. Eldöntöttük hogy bemegyünk a mekibe, a többi meg majd csak jön. 
-Úú menjünk be a bizsu boltba. Láttam a múltkor egy tök jó nyakláncot. -mondtam. 
-Oké menjünk -mondta picit fájdalmasan Patrik mert szerintem érezte hogy egy hamar nem fogunk onnan ki kerülni:) Végül megvettem a nyakláncot. Baglyos volt és egy óra volt a hasán. Nagyon aranyos:) Még szét néztünk pár boltban. Hülyéskedtünk pl. a h&m -ben mert felpróbáltunk mindenféle sapkát:D
Otthon mikor haza értünk még nem voltunk éhesek mert ugye mekiztünk de nem sokkal később már ettünk is mert azért még is megéheztünk:D Sokszor vagyok így hogy szólok hogy még nem vagyok éhes de nem sokkal később már nagyon az vagyok:D Anya vacsorának rántott húst csinált sült krumplival. Szeretem az ilyen egyszerű kajákat. Este még megnéztünk még egy filmet. Még utána beszélgettünk. Adtam egy hosszú csókot Patriknak és elaludtam a vállának dőlve mert fáradt voltam.

1 megjegyzés: