2013. szeptember 27., péntek

Október 18, hétfő
UUU elhagytam a naplóm,és csak most találtam meg...:( aj. Már vagy 3 hete keresem, és ma találtam meg. Az ágyam alatt volt, de a lényeg, hogy megvan:) Tehát az idő telt, de a suli már kevésbé telt gyorsan. Doga doga után jön, és nincs időm semmire. Patrikkal szerencsére együtt vagyunk:) És remélem együtt is maradunk örökre!♥ Esztiék a legjobb barátok.:) Mindenben segítenek! Fantasztikusak♥Ennyi nagy vonalban arról a 3 hétről amit a naplóm elhagyása miatt nem írtam le...
Nos akkor a mai napom.:
Reggel életvidáman keltem. Oka? Nincs:) Csak úgy. Ahogy felöltöztem (farmer,nike air max cipő, és egy szűk,halvány rózsaszín póló) leugrándoztam az alsó emeletre.
- Mi az kislányom? Szépet álmodtál? - kérdezte anyu kedvesen 
- Igen:3 - feleltem
- És mit? 
- Török országban nyaraltunk. A víz tengerkék volt... Á de szívesen lennék én most ott! De most sajna mennem kell suliba...Puszi! - mondtam
Hétfő, ami egyenlő azzal,hogy bicózok a suliig. De lassan felhagyok ezzel a szokásommal, mivel itt az október...:( ajj...:(

Mikor beértem a suliba, mindenkivel beszélgettem.:) Ma viszont nem írtam semmiből dogát!! Ofin pedig bejelentettek valamit, de haladjunk csak szépen lassan:) Ahogy bementünk a terembe, ledobtam a táskám a padomra, majd elővettem a szendvicsem,és ettem. 
-Ti nem esztek semmit? - kérdeztem Esztert és Dorkát
-Nem, én még nem vagyok éhes. - mondta Eszter.
-Aha...Én éhen halok.-feleltem miközben kiesett egy uborka a szendvicsemből,és a padlón landolt.
-O.-válaszolt egyszerűen Eszti.
-Dorka miért vagy ilyen szótlan? Valami baj van? - érdeklődtem
- Ja nem. Csak...kicsit kapar a torkom és fáj ha beszélek.bocsi! :( - nyöszörögte
Mikor becsengettek. a tanár pontosan érkezett. 
-Nos Jó napot! Nem kérek jelentést, fontos megbeszélni valónk van!! - ordította.
-Valaki morcos....-szólt bele Dominik.
-Csend! Tehát holnap után 2 napos kirándulásra megyünk. Reggel 7-kor indul a busz! Aki 7:5-re érkezik, itt marad, egy igazolatlan nap kíséretében!! Kész.
Az oszt.fő további része csak arról szólt, hogy mit kell vinni stb. Tehát ennyit a mai napomról... Amint hazaértem, ebédeltem, majd felmentem tanulni. 8-ig tanultam... Majd lementem vacsizni. Ma a vacsora finom főzelék volt csirke hússal. Fini:) Tusolás meg ilyenek után ágya bújtam. Ekkor volt úgy 10 óra. Még egy órát beszéltem Viberen.♥ mind ketten nagyon várjuk a Miskolci kirándulást.:D Aztán megírtam Patriknak,hogy megyek mert álmos vagyok, és ahogy kinyomtam a telefonom, elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése