2013. október 5., szombat

Október 20. Szerda.
Wáá ma van a kirándulás!! Izgatottam keltem fel. Előző nap már bepakoltam mindent ami csak kell ilyenkor de a lényeg volt a nasi a fülhallgatóm és persze a telóm. 6:40-re el készültem gyorsan és már csengetett is Patrik mert megbeszéltük hogy együtt menjünk:) Elsétáltunk a sulihoz és 7 előtt pár perccel már oda is értünk. Már szinte mindenki ott volt csak Dorka hiányzott. Mindjárt hét óra volt és ő még sehol nem volt.
-Felhívom jó? -mondtam Esztinek.
-Okés. Este még beszéltem vele és nem mondta hogy nem jön.
-Szia Dorka. Mindjárt indul a busz és te még nem vagy itt. Hol vagy? Vagy jössz egyáltalán? -kérdeztem.
-Megyek persze csak elaludtam. 3perc és ott vagyok.
-Jójó. Siess! -és leraktam. 
-Jön csak elaludt, de mindjárt itt van. -mondtam úgy mindenkinek:D
-Megvárjuk akkor. -mondta az ofő. 

Megérkezett nem sokára Dorka is és végre indulhattunk. Én Patrikkal ültem Eszti pedig Dorkával. Természetesen a busznak a végén ültünk mivel elől ült a tanár és így nem tud ránk nagyon figyelni és nem is hallja miket beszélünk és talán jobb is :P 
2-3 óra volt az út. Annyira nem is figyeltem az időt mivel olyan gyorsan telt el. 
Az első mindenkinek az volt hogy reggeliztünk. Pár percig csend volt aztán meg mindenki kínált mindenkit a kajával. 
-Ki kér békás gumi cukrot? -kiáltottam.
-Én Én!!! Én -kiáltozott Zoli. 
-Jójó kapsz nyugi -és nagy nehezen hozzá jutott az zacskó. Nemsokára vissza is jött az zacsi és benne 1 darab gumi cukorral.
-Ennyit hagytatok nekem?! -röhögtem.
-Azt nem mondtad hogy te is kérsz. -röhögtek a fiúk. 
-Ahj nem baj van más kaja. 
És ez így ment tovább aztán már mindenki tele volt mindenféle kajával tehát mindenki ült a helyén mert meg sem bírtunk mozdulni.

A buszon mindenki beszélgetett mindenkivel és le sem tudnám írni mi minden volt a téma vagy mit csináltunk. :D
9-10 között oda értünk oda. Letett a busz minket egy Látvány tár előtt. Pontosabban Lézerpont Látványtár volt a neve. Na erre kíváncsi leszek. Tulajdonképpen nem tudnék sok mindent le írni hogy mi van ott bent. Mindenféle régi dolog. Régi öltözetek, régi barkács eszközök és hasonlók. Aztán mentünk is a buszhoz. A busz elvitt minket Diósgyőrbe (miskolcon van) és ott a papírgyárba mentünk. Izgalmas volt mert megmutatták hogy készül a papír:D és mi is csinálhatunk. Persze a fiúk hülyéskedtek közben egy csomót. Ezután elmentünk egy parkba hogy tudjunk kajálni. Volt egy játszótér is a parkban és mindenki ment hülyéskedni. :DD

Itt is lettek képek persze, mert hogy mindenki úgy viselkedett mint egy kis gyerek mert tök jó volt volt mókus kerék is :D Én leestem róla mert olyan béna vagyok de nem csak én jártam így. Volt aki azért mert túl gyorsan tekert és előre eset majdnem de ott állt pár ember és megfogta:D Meg volt ilyen kosár amibe beleültél és hintáztál. Nagyon kemény volt:D Volt egy kis szabad idő és a fiúk elmentek megnézni a DVTK stadiont a lányok meg vásárolni mentek természetesen:D Nem messze mentünk el egy főutcához (persze gyalog) és ott volt egy csomó bolt. Én vettem egy pólót és egy sálat és hozzá kaptam ajándékba egy sapkát ami nagyon tetszik. Egy telefon tokot kapott ajándékba Anna, de nekem adta mert neki nem jó a telójára és csak ilyen volt. Délután 5re vissza kellett érnünk a parkba. Onnan pedig elmentünk a szállásra ami Szintén Diósgyőrben volt. Egy kis hotel féleség ami üres volt szinte, gondolom ilyenkor nem nagyon jönnek emberek 'nyaralni'. Mindenki megkapta a szobáját.  Én Dorkával, Esztivel és Annával voltam egy szobában. Velünk szembe volt Patrik, Zoli, Zsolti és Dani szobája. Mellettük a tanár szobája volt. Na vajon miért..:D Az ofő szobája mellett pedig Dominik és Norbi szobája volt. 7óra felé megkaptuk a vacsorát vagyis le kellett menni az éttermi részre és ott ettünk. A kaja tulajdonképpen finom volt. Tojás leves volt és rántott hús sült krumplival nyamii:) 
Vissza mentünk a szobánkba és már le kellett VOLNA feküdnünk de természetesen nem aludtunk. Írt Patrik egy SMS-est hogy menjünk ki a szobánkból és menjünk át a szobájukba. 
-Patrik azt mondja menjünk át a szobájukba. -mondtam.
-Okés. menjünk de halkan. -mondta Anna.
-Normálisak vagytok?! ÉS ha lebukunk? -mondta Dorka.
-Akkor nem lesz semmi, vissza küldenek a szobába és kész. -mondta Eszti.
-Igaza van Esztinek gyere menjünk. -fogtam meg a karját.
-Dehogy megyek. Menjetek csak.. de ha bejön a tanár beárullak titeket! -nézett gonoszan.
-Ne már Dorka. 
-Ez van.. Menjetek.


1 megjegyzés: