2013. június 29., szombat

Szeptember 13., szombat
Uuu már elég régen írtam,mert rengeteget kellett tanulnom. Elsősorban angolra tanultam,mert Tz-t írtunk de 5ös lett :] Ahogy felkeltem, a konyha fele vettem az irányt,ugyanis majd éhen haltam. Anyut a konyhában találtam,de úgy éreztem megzavartam valamiben. Tudjátok miért? Mert anyu bikiniben állt a konyhapultnál és közepes hosszúságú barna haját egy kontyba rögzítette. Barna szemével nézett rám, miközben őszibarackot pucolt. Félve, de megkérdeztem mit csinál.
- Nagyszerű hírem van kislányom. A nagyiékkal strandolni megyünk - mondta belelkesedve
-Öhmm...Figyi,én ma Esztivel meg Dorkával terveztem bowlingozni menni... Ja meg Patrikkal a Plázába...-mondtam bátortalanul
- Megértjük,hogy a kislányunk egyre felnőttesebbé kezd válni, és a kis barátnőivel bowlingozni szeretne menni. De Patrikot még be sem mutattad.
-Anyu! Patrik sose tenne velem semmi rosszat. Ha bemutatom nektek a Plázázás után, elmehetünk? 

 Nem. Először mutasd be,és majd Apáddal ledöntjük, hogy kire bízunk - mondta némi szigorral a hangjában - amúgy is, ma strandolni megyünk. Punktum!
- De Anyuuu! - kezdtem hisztizni
- Nem. Hogyha annyira Patrikkal szeretnél lenni, hívd el őt is.
Hát oké. Szóval elhívtam... És örömmel csatlakozott hozzánk. Dorkáékat is hívtam magunkkal, de azt mondták, hogy ha már így alakult elmennek vásárolni. Érzetem a hangjukon a megbántottságot, de nem szóltam semmit. Ezután végre elmehettünk hatosban strandolni.

 A nagyszüleim persze nem fürödtek sokat, én viszont Patrikkal kiélveztem a strandolás minden pillanatát. Majd következett az, amitől egy kissé féltem. Patrik szerencsére könnyen barátkozik, emiatt pedig az őseimmel is hamar megbarátkozott. Ők viszont még mindig szúrós szemmel nézik őt, de természetesen megkedvelték. Lett azonban még egy bemutatkozás, amire egyikünk sem számított, mert Patrikot végül a nagyszüleimnek is be kellett mutatnom, amely mindannyiunk számra kínos volt, mert így zajlott le:
- Szerbusz, fiam! Hogy hívnak téged?
- Orsós Patriknak, uram. Én vagyok Sarah barátja.
- Aha. Nos, örülök a szerencsének. Én Kovács Gedeon vagyok, Sarah a nagypapája. Ez itt pedig a feleségem. - s közben kezével a nagyira mutatott. - Hozzám hasonlóan a vezetékneve egyezik az enyémmel, de a keresztneve Nóra. - ezt hallva kedvesen bólintott, majd ránk mosolygott. Délután már nem történt semmi különös. Nagyon meleg volt, emiatt izzadtunk, mint, a ló, ha nem mentünk be a vízbe.

Mikor vègre a rokonaim is túlléptek azon, hogy Patrik a barátom (tènleg olyan nagy dolog) mindenki mehetett oda ahova akart. Mi Patrikkal a csúzdák felè vettûk az irányt. Volt egy nagyon meredek, lila csùzda, amitõl én igazság szerint berezeltem. Szóval azt kihagytuk... A csúzdázás végeztével, minifánkozni indultunk, mivel a fürdõ legtetelyén van egy büfé. Ide egyébként liftel vagy lèpcsõvel lehet feljutni. Útközben pedig egy igen érdekes dolog törtènt.... De haladjunk csak szèp sorjában.
Tehát elindultunk. Màr majdnem a lifthez èrtünk, de èn nem láttam a szerelemtõl, Patrik pedig a masszàzs medencével szemezett, mikor egy èles hang szólt hozzànk. Egybõl tudtam, hogy ez Anna. De mikor odanèztünk, mindketten meglepõdtünk. Anna vörös, cseresznyès bikiniben feszített, ès így szólt:
- Sarah! Ennyire mèlyre már azt hittem nem süllyedhetsz... azèrt mert láttad szerdán, hogy járunk, gyors te is felkaptad Patrikod?
- Anna. Te nem tudsz errõl semmit. Mi Patrikkal kb hete már eggyütt vagyunk.- jelentettem ki határozottan, miközben azon törtem a fejem, hogy, hogy állhat rajtam a türkiz fûrdõruhám.
- Komoly Tesó? Mièrt nem mondtad, hogy Sarah a csajod?- kèrdezte- közben pedig csitította Annát- Dani.

- Te mondod?! Xd. - felelte Patrik, mire õ is, meg Dani is felröhögtek.
Na õk elvoltak. Nekûnk pedig Annával szerencse nem kellett többet csevegnünk, mert abból eskü, hogy jó nem sül ki.
10 perc utàn, vègre odaèrtünk a büfèhez, s mikor megvettük a fànkokat leültünk egy szabad asztalhoz.
- Te dudtad, hogy Anna ès Dani járnak? - bökte ki Patrik, hogy min filòzott.
- Hàt ja, csak nem értem mièrt pont Annát választotta.
- Nem tudom.
- Patrik. Most bànt, hogy nem mondtam el? Mert csak, hogy tudd megígértem nekik, hogy titokban tartom.- mentegetõztem.
- A titok az titok.- mondta egyszerûen.
Mikor jól bezabáltunk a minifánkokbòl, elindultunk vissza a cuccainkhoz. Mèg mielõtt beèrtünk volna a nagyièk làtókörábe, gyors megcsókoltuk egymást. Èn azthittem, hogy tök gyorsan ettünk, de mikor a törölközõinkhez léptünk, meg láttam, hogy anyuèk ès a rokonaim csak ránk várnak... Mondhatom fantasztikus volt úgy pakolni, hogy minden 2 perben ilyen, ès ehhez hasonló mondatok hangzottak el a családtagjaim szájából: "Siessetek már fiatalok", "Hogy pakolhattak ilyen lassan?!..."

De csak vègeztünk. Ahogy hazaèrtünk Patrik elment Dominikèkhoz.
Èn pedig áthîvtam Esztit ès Dorkát. Mivel ugye áthívtam Esztit és Dorkát a tanulás ma nem jött össze. Na de én nem is bánom, csak így holnap többet kell tanulnom....Áááá. Mikor megérkeztek, én nyitottam ajtót. Eszti cicanadrágban, és egy rózsaszín masnin pólóba volt, Dorka pedig egy rövid narancssárga sortszban (ami alá felvett egy cicagatyát), és fehér pólóban amin cicák voltak. A szobámba érve ők egyből lecuccoltak, mivel míg én Patrikkal a fürdőben voltunk, ők elmentek vásárolni együtt. Rengeteg zacsijuk volt, és mindent megmutattak, hogy ki mit vett, de ezt ha nem bánjátok nem írom le :) 
Én is elmeséltem a napom eddigi részét, amire összesen ennyi volt a válaszuk.: "Hűűű" Gondolom lesokkolódtak attól attól a hírtől, hogy Anna meg Dani együtt vannak. Ez a helyzet számomra is ismerős,mert ezt a hírt először én is így fogadtam. :) Kielemeztettek velem minden percet, amit Patrikkal töltöttem, a bemutatkozástól kezdve a pakolásik. De ezt melyik lány nem élvezi? Magyarul tartottunk így 3-an egy csajos,beszélgetős estét. De sajnos nem aludhattak nálam, mert holnap aztán mindenki kora reggel akarja elkezdeni a tanulást,hogy minél hamarabb végezzünk :) Vacsinál (csirkehús tökfőzelékkel) viszont lezajlott egy párbeszéd a szüleim és én köztem :)
- Mi a véleményetek Patrikról?
- hát kislányom, minden szűlőnek nehéz, hogyha a kislányának barátja lesz, és akkor nem mi, hanem ő lesz az akinek elmondasz mindent, akivel sokat beszélsz, meg minden. De őszintén szólva Apáddal úgy gondoljuk, talán jobbat nem is kívánhattunk volna neked. Mert Patrik egy jó sportoló barátkozó meg minden, szóval úgy érezzük nem lehet rossz hatással rád.-felelte Anyu, miközben egy újabb falatot szúrt fel a csirkehúsból a villájával.
-Köszönöm.-válaszoltam, de én már megettem a vacsorát ezért elindultam a szobám felé.
Elalvás előtt még facebookoztam egy kicsit(na jó 1 órát)és elmentem letusolni. Aztán boldogan aludtam el, hisz a szüleim kedvelik Patrikot. ÁÁááá :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése